Godnatt!

Nu ska man snart gå och lägga sig. Haft en skön dag igen med bara mys. Imorgon ska man fara och fira Sverige på nationaldagen. Har som ingen aning om VAD vi firar för nåt, men så länge det är fint väder och en massa folk ute så firar jag gärna *skratt*

Lite patriot är man ju också. Både för sitt land och ABSOLUT FÖR NORRLAND! Älskar denna del av sverige med kalla, snöiga vintrar och sommrar som är ljus dygnet runt. Att man kan känner alla som bor i denna by är ju bara en trygghet, hellst nu när man har barn. Skulle inte alls trivas med att bosätta mig i en lägehet i en stad när jag har allt jag kan önska mig här!

Nej, nu ropar sängen efter mig. Uppdaterar imorgon efter att ha firat SVERIGES DAG, och då kanske med lite bilder?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0