Bilbingo!

Ikväll ska jag och Lena på bilbingo. Enligt mina planer ska jag lyckas vinna pengar med, kan behövas nu inför sommaren och semester! Så det är bara att hålla tummar (för nån liten chokladkaka kan jag väl få vinna iaf *blinkar*)

Har varit i sel idag och hälsat på "farmor och farfar". Dom hade haft trevligt på sin semester, och haft relativt bra väder. Så dom for åt rätt håll, för här har det inte varit nåt vidare väder alls.







Har kommit fram till att Loréals silicondroppar gör susen för slitet hår!
Tror inte att jag skulle klara mig utan det! Jag är en person som fönar och
plattar håret nästan dagligen = MYCKET slitage på mitt hår. Men med en liten
droppe gör susen och håret ser friskt och glänsande ut.
Ett absolut måste! Få se om det funkar lika bra sen när jag blekt håret...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0