Barnkalas

Nu har man precis kommit hem efter Elviras barnkalas. Fick en jätte god tårta och Edvin fick leka lite. Trevligt att träffa Malin igen, fattar inte vi bor nära varandra har alltid varit kompisar (har gått samma klass från lekis till 9:an) men ändå har vi aldrig tid att träffa varandra. Så konstigt, när man blivit mamma och har småbarn finns det inte tid till så mycket. Men ändå gör man inte så mycket heller, vet inte vad som fyller ut vardagen?

Pratat med min lärare på skolan med om vad jag har kvar. Har lite mer än en termin kvar, och det känns skönt. Ska plugga heltid denna termin och sen ta det lite lugnare dom sista kurserna så man kan jobba medans. Har också pratat med CSN och beställt blanketter av dom så man får lite pengar. Längtar tills skolan är klar! Sen har jag lite andra planer, men vill inte ta det här är lite rädd att andra ska göra som jag. Är ju lite "konkurrens" på byn nu när alla utbildar sig till uska. Känner att jag inte vill pendla till solle heller, hellst inte när man har Edvin tänk va mycket man skulle missa!

Ska börja med middag tror jag och vara lite trevlig mot Martin som just kom hem :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0