Ännu mera te...

Har varit ute och plockat smultronblad som jag stoppat in i ugnen nu, så det blir ännu mer te nu. Har fortfarande inte smakat av blåbärsteet, men det blir kanske ikväll? Tänkte om det blir bra så ska jag ta mig i kragen och göra mer. Kanske man ska göra och ge bort till mamma och svärmor med?

Kanonfint väder och jag inviger tubtopen som jag beställde. Jätte fint med vita shorts *I like* Så nu är man härligt somrig, lite mera färg bara. Men har bokat soltid på nipgården i veckan, måste fuska lite eftersom jag har ganska svårt att få färg på mig annars.

Pratade med Linda nyss och nu är hon på väg till Uppsala för att vara med på hennes väns bröllop. Sen imorgon far hon och Gustav till greklad. Dom ska vara där en vecka, sen direkt HEM TILL RAMSELE! Känner att det är på tiden att hon kommer hem och hälsar på. Hon har ju inte varit hemma sen jul! Roligt för Edvin med att träffa sin gudmor!
En kanonvecka hon kommer hem eftersom den 12:e ska jag och Martin ut tillsammans för första gången på en evighet. Så då ska vi ha lite middagsbjudning här, tänkte bjuda Linda, Gustav, Morgan, Brännon, Lena och Andreas. Trevligt att vara en massa par som äter och dricker gott och sen gå ut. Det är ju bilutställning på dan sen cruising på kvällen!
Barnvakt är fixat så det är bara att gå ut och sno på sina lurviga *skratt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0