Våffler till lunch

Idag ska jag och Edvin möta upp mamma på hembygdsgården och äta våfflor. Det var riktigt länge sen jag åt det så jag känner att det kommer att sitta fint med lite sylt och grädde!
Tänkte att lille herr sjö-vild ska få springa av sig lite också. Kan verkligen behövas, han tycker att det är hur långsamt som hellst att bara vara hemma en dag. Så det är bara ut och hitta på nåt.

Edvin är iaf inte värre i förkylningen, lite hostig än. Men tycker att han blivit bättre med det med. Så det är bara att fortsätta att hålla tummarna att det blir bättre nu....

Nej, nu ska jag gå och göra mig iordning så att jag kommer iväg nångång....

Kommentarer
Postat av: monica

Haha jaa han är en "liten" stor hund, 5 månader gammal, så han blir lite större. Men ett hjärta av guld.

Söt kille på kortet...=)

2008-07-17 @ 10:17:06
URL: http://monkizzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0