Vad hitta på?

Har jobbat några dagar så jag har inte haft nån ork att blogga. Men ska ta tag i detta och börja blogga igen...

I torsdags
var jag ledig. Då var jag, Martin och Edvin först till ramselesjön men efter att ha kampats mot bromsen så vart det att vi packade ihop och for vidare till nässjön istället. Mycket bättre badplats för Edvin med. Långgrunt och med sandbotten, så vi badade och åt lite glass där. Sen for vi till den nya affären "inte bara systrar" och köpte födelsedagspresent till Karin. Blev saft, godis och te i en presentpåse.



Pappa och Edvin



Mammas älskling



Igår var vi till edsele. Var edseledagen där. Mötte upp Lena, Andreas och Axel. For och åt kålbullar och sen upp på bygdegården. Måste absolut ha varit årets varmaste dag! Han även in på en loppis och fyndade gardiner till Anders. Sen vidare hem för att jobba kväll.


Jag och Edvin vid hoppborgen



Edvin försöker mata Axel


Idag har jag spenderat dagen åt mitt jobb. Martin har farit till junsele för att fira sin kusin som fyllt 30 år.
Tommy och Karin har varit små änglar som varit barnvakt medans jag jobbat och Martin for till junsele *tack*



GRATTIS till mormor som fyllde 94 år den 3/7!



Jag och mormor



Den stora fråga just nu VAD SKA MAN HITTA PÅ?
Kanske man ska gå och slöa framför tvn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0