Utmanad!

Jag har blivit utmanad av http://c0mmentarius.wordpress.com/


Regler: Svara på alla frågor. Skicka vidare utmaningen till sex andra bloggare. När du postat dina svar, berätta för den som utmanade dig.


Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag
.
Åh. Dagen är ju snart slut!
  1. Måste diska
  2. Måste hänga upp tvätten som jag slängt in i maskinen
  3. Ta in den tvätt som (förhoppningsvis) har torkat
  4. Slöa framför tvn
  5. Gå och lägga mig och sova!

Vad gjorde du för tio år sedan?
Var 17 år och gled runt i livet. Jobbade på hotellet plus att jag städade på Ica (ett jobb som jag verkligen avskydde!) och ville bara ha roligt!



Ställen du bott på?
Ramsele
Örnsköldsvik (fågelsångsvägen i en mysig liten 1:a med balkong)
Långsele (först i en liten skabbig källar-lägenhet, men sen bytte jag upp mig till en 3:a i huset bredvid)
Sollefteå (flyttade runt mellan en massa olika lägenheter)
Ramsele (igen!)
Örnsköldsvik (denna gång ute i domsjö)
Ramsele (känns som att jag hamnar här hur jag än gör!) Nu bor jag i världens gulligaste hus som vi hyr av Martins snälla farbror...



Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

  1. Köpa kläder till mig själv och självklart till Edvin (kanske det roligaste en mamma kan göra?)
  2. Bjuda hela min lilla familj på en lång härlig och DYR resa till nåt superfint ställe
  3. Vara hemma fru med städhjälp
  4. Skaffa en PT (kanske skulle bli kvitt magen då *skratt*)
  5. Min familj skulle absolut få saker/pengar dom med!

Utmanar ALLA som vill vara med!


Kommentarer
Postat av: Nina

tack tack :D

2008-07-27 @ 21:30:49
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Lenita

svar: tack så mycket! :)

2008-07-28 @ 10:08:35
URL: http://lenitajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0