Sovmorgon!

Idag har jag haft sovmorgon SKÖNT! Sov ända till klockan 8 sen drog jag mig en halvtimme till. Känns som att det var precis det jag behövde! Med lite ny energi nu kanske man orkar få lite gjort hemma?

Fint väder idag också, så bland det sista jag vill är att göra alla måste-göra-saker inne. Blir nog att vara ute rensa lite ogräs, klippa gräset som inte gräsklipparen kan ta runt huset på baksidan + framför bron. Ska hänga upp en tvätt och pyssla på lite.

Måste på ica med för att kolla om dom hittat paketet som slarvat bort (!). Min efterlängtade kjol har äntligen kommit, och när jag skulle hämta ut paketet hittade dom det inte! LESS! Men jag skulle in idag för att hon som "hand" om det var ledig i helgen. Känns så typiskt att just MITT paket ska försvinna. Men jag hoppas att det kommit lite på sidan om, för det är ju bara en liten kjol så den kan nog lätt komma bakom allt... eller?

Pratat med mamma med. Trist att hon börjat jobba igen nu när jag är ledig. Hon jobbar ju så mycket så man hinner nästan inte träffa henne. Men om inte annat kanske jag och Edvin far en tur dit i helgen. Är så nyfiken på hur hennes altan blivit nu när hon målat den och köpt nya utemöbler. Vill sitta och gunga i hennes hammock och bara mysa. Skulle tro att Edvin kommer att älska det med!

Mina solrosor har börja fått knoppar, och jag längtar tills dom slår ut. Älskar solrosor, dom är så fina! Tycker att jag lyckats bättre med dom i år än sist då dom bara blev lång. Nu i år är dom inte lika långa, men dom är finare tycker jag!


Sommmarfin!


Nej, kanske ska göra nån nytta medans Edvin sover?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0