Skötväskor

Ibland är jag så sugen på att köpa en ny skötväska. Vill ha en med mycket fack så man lätt hittar i den. Den jag har nu är ju iof stor, men allt ligger i samma fack. Vilket leder till att man måste packa ur den så fort man ska hitta nåt.
Kollar runt och det finns så många fina!



Skötväska i lila manchester med skötunderlägg, box för våtservetter samt ett vattentätt fack där man kan lägga blöta kläder. Den finns i flera andra färger och kommer från Gaia & Ko. 799 kronor på www.mammashop.se.




Skötväska i lila manchester med skötunderlägg, box för våtservetter samt ett vattentätt fack där man kan lägga blöta kläder. Den finns i flera andra färger och kommer från Gaia & Ko. 799 kronor på www.mammashop.se.




Skötväska i lila manchester med skötunderlägg, box för våtservetter samt ett vattentätt fack där man kan lägga blöta kläder. Den finns i flera andra färger och kommer från Gaia & Ko. 799 kronor på www.mammashop.se.




Sweetheart från Dadadoo liknar nästan mer än en vanlig handväska än en skötväska. Den är gjord i quiltad lack, har många fack, nyckelhållare samt skötbädd. Finns i vitt, svart, rosa, cerise och röd. 945 kronor på www.barnborgen.se.




Vilken tycker ni är finast?

Kommentarer
Postat av: Lena

Röstar på nummer tre uppifrån... eller kanske nummer 1 i en annan färg. :)

2008-08-01 @ 09:56:13
Postat av: Elin

Gillar också nr 3, häftig färg!

2008-08-01 @ 11:00:59
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Malin

Näst sista tycker jag va finast, även om ja aldrig för mitt liv skulle lägga 800:- på en jäkla skötväska!!! (men d är ju jag det hihi)



Ang poolpartyt för kidsen, jag har lyckats pajja kranen nere i källarn, så ja får inget vatten i poolen som är väldans platt ,vette tusan om det är hål i den... suck å stön

Inget verkar gå åt mitt håll för tillfället, men om inte annat får dom väl bjuda Edvin på bad kalas i den röda baljan i badrummet asg

2008-08-03 @ 14:22:28
URL: http://familjenfrestadius.zoomin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0