Ska snart jobba

Sitter nu och väntar på att tiden ska gå, börjar jobba om 2 timmar.
Edvin sover och Martin kollar på tvn och jag hamnade här. Men funderar på att vila framför tvn innan jag börjar. Har sovit så lite idag. Vaknade runt 6.30 och klev upp klockan 7. Sen har man varit igång nästan hela dagen, har sovit 1,5 timmar men jag skulle nog behöva sova mer. Lite nervös då man inte jobbat natt på länge, men det ska nog gå bra?

Har iaf gjort klart taccopaj som vi ska ha med oss på resan. Martin har varit duktig och gjort pizzasallad, perfekt att ta med sig då den håller länge. Sen har jag varit hos Anders och hämtat kylboxen, men kontakten till bilen var trasig så jag var och köpte en ny som Martin nu har bytt.

Imorgon är det STORA packardagen. Mycket som ska med så det är bara att börja när man vaknat.
Nu längtar jag till måndag, önskar att man kunde skruva fram klockan!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tittar in. Är också mamma till en Edwin ;) Så söt din Edvin är!

2008-07-19 @ 21:53:01
URL: http://edomopedosmorsa.blogg.se/
Postat av: Godmother

Hello gorgeous!

Har försökt maila bilderna nu. Skickade först med en film också men då fick jag MAILER DEAMON NOTICE back... Så när du har tid kan du ju kolla din elinte adress. Saknar er jättemycket, ha en UNDERBAR semester!!!

KRAM KRAM KRAM

2008-07-20 @ 11:47:29
URL: http://c0mmentarius.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0