Mysardag ute i solen!

Idag har jag och Martin suttit ute och solat. Pecka var över och drack en kopp kaffe.
Man kände hur lugnt det var när Edvin sov och man inte hade nåt speciellt att göra. Det var nästan lite för lugnt.
Sen när han vaknade var det full rulle igen *skratt* Han har sprungit in och ut, upp och ner. Gungat, badat i poolen och haft sig. Men det är så härligt!


Mammas charmtroll!




Och slängpussar är han generös med!




Mina solrosor har börjat knoppa sig!




Och sockerärterna har kommit *mums*




Funderar nu på att fara och bada. Ska bli skönt att svalka sig lite, fast jag nu inte kommer att doppa mig. Jag ska plaska runt med Edvin istället, men det är det jag tycker är skönt. Är en jätte stor badkruka som tycker att det är härligast att bara svalka benen. Ska vara riktigt varmt innan jag vill doppa mig!

Uppdaterar med lite bilder sen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0