Härliga sommarvärme!

Nu ska jag snart gå ut i den härliga solen igen! Måste passa på att sola lite medans Edvin sover och det fortfarande är varmt. Det påstås ju att snart ska det bli lite kallare...

Har inte gjort många knop idag. Fick sovmorgon till klockan 8. Sen har jag lekt och myst med Edvin.
Martin tog min bil till sel och har sprutat den med olja under så att den inte ska rosta så mycket (tack Martin!).
Beställde mat på pizzan som jag for och hämtade. Jag åt en god kebabsallad, medans Martin åt snitzel. Edvin fick snällt äta en barnmatsburk (fast han verkar inte lika förtjust i dom längre, han vill ha vanlig mat) + att han fick min majs. Majs och ärtor är nåt h an verkligen älskar! Åt själklart ute idag *härligt*
Har gått en jätte kort sväng, vände så fort Edvin somnat. Känndes som att man inte orkar röra sig så mycket alls idag.
Och nu hamnade jag här vid datorn. Tänkte att jag skulle beställa en besiktningstid, men det fanns ingen när jag ville ha en. Tänkte att jag skulle passa in det när jag ska till solle på skola, så jag får vänta tills jag har nåt schema att gå efter. har ju ett tag kvar (rättare sagt till den 1 oktober) innan det blir körförbud på min bil. Martin måste ju hinna svetsa lite också på den så att den går igenom. Vill hellst inte ha nån ombesiktning.

Nej, ut i solen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0