Gädda som lurar i vassen...

For och badade lite i nässjön.
Skönt i vattnet, och Edvin plaska runt och lekte med all vass som låg på botten.
Lite dramatiskt vart det från början när jag och Edvin stod vid kanten bredvid vassen och jag hörde en gädda som plaskade till väldans bara en liten bit från oss. Jag som är enormt rädd för gäddor tog Edvin och sprang upp på land och skrek till Martin "Hörde du?". Han var såklart bara nyfiken (för det lät som en STOR gädda) gick dit för att se, men självklart såg han ingen. Efter det gick jag och Edvin en bra bit ifrån vassen. Edvin verkligen älskar att bada, skulle kunna göra det hur länge som hellst tror jag...


Visst är det fint?




Det var vid den här vassen den STORA gäddan gömde sig....




Edvin och pappa




Kolla in den goda ananasen vi hade med oss!




Och Edvin tyckte att den var kalasgod!



Nu känner man sig bra trött efter en heldag ute igen. Edvin har precis lagt sig och förhoppningsvis somnar han nog på en gång, men det tror jag för han var jätte trött.
Ikväll händer inte alls mycket. Blir att slöa framför tvn. Och sen tror jag att det blir att gå och lägga sig tidigt. Har ju en sån spännande bok att läsa....


Edvin jätte trött i soffan innan han fick gå och lägga sig...



Imorgon funderar jag på att fara på viken för att se hur det vart efter att Kennet tapetserat. Spännande, för att har ju inte gjorts nånting i vardagsrummet där sen 80-talet. Så det kommer att bli ett helt annat rum! Sen tänkte jag träffa Kennet med innan han far till solle igen...

Kommentarer
Postat av: whatthefuck

Underbart vackert och det är sååå sött när dom små stjärnorna somnar så där... min börjar bli så stor så det är sällan han gör det nu ;) Ha en jätte fin natt ;)

2008-07-30 @ 22:02:55
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: melinda

Gud vad söt lille Edvin är! :D

Nu är du med på min blogglista! Vill du att jag ändrar/tar bort bilden breve din länk så säg bara till!

Hade bra!

2008-07-31 @ 12:38:46
URL: http://melindalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0