Duktiga jag!

Dagens sysslor som städ och annat trist har jag redan hunnit med.
Jag och Edvin klev upp klockan 6. Skönt att kliva upp tidigt när man vet att man har ganska mycket att göra och att det är fint väder ute. Då hinner man göra mycket medans det är morgon så har man dagen ledig till sånt som är roligt!
Lite jobbigt bara att skura när man har Edvin med sig. Han ska ju hjälpa till med sin lilla skurkäpp och resultatet blir att det är vatten överallt. Han ska tom skura väggar, högtalare och öppna spisen. Men det är ju också så charmigt att se han hur han försöker hjälpa mamma!

Vet inte riktigt vad som händer idag. Kanske det blir badet eller om man far in till nån sjö? Kanske ska fiska med Tommy och Kennet nere vid älven, men det är ju inte förens ikväll isf.
Funderar också på om jag ska fara och köpa födelsedagspresent till Patrick. Pratade med Henrik igår och han tipsade om att köpa fiskedrag, så jag ska fara och kika om dom har nåt roligt. Kanske ska köpa en egen liten draglåda till han med? Måste införskaffa en till mig själv iaf...

Skulle behöva köpa badkläder till mig själv med, men undra om det finns att köpa på den lilla by?
Måste fara på magnussons och kika...

Nej, nu ska jag slänga mig ner och kolla på reprisen av våra bästa år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0