Bada och sola!

Idag for jag och Edvin och mötte upp Tommy och Karin på badet.
Martin kom efter med moppen. Var hur härligt som hellst, varmt i luften och varmt i vattnet. Som gjort för en badkruka som mig *skratt*


Leker med morbror på badet....



...och det är så roligt!


Edvin sov nästan till klockan 7 imorse, så det var som en hel sovmorgon för mig. Så skönt att sova ut, för att sen jag började jobba har han blivit mer morgonpigg. Jobbigt nu när man är ledig igen och bara vill sova på morgonen, jag kräver ju mina 8 timmars skönhetssömn *skrattar*

Annars har det inte hänt mycket. Glad att se mina purjolökar växa, trodde ett tag att det inte skulle bli nåt av dom. Men till hösten är dom nog stor och fin (och förhoppningsvis god!). Har slängt in några tvättar, mycket tvätt efter semestern. Helen har varit på besök och hämtat en väska, dom ska fara på semester imorgon. Jag och Martin har gjort en skink- och ostsallad *mums*
Funderar kanske på att gå ut och sätta mig i det fina vädret nu och slöa lite. Känner mig slut efter en bad och soldag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0