"Kyrkis"

Idag har vi varit på kyrkis, mycket barn och sång. Edvin tyckte att det var trevligt och orkade med det riktigt bra för jag fick han sova en stund innan vi for. Träffade Birgitta med så hon fick träffa Edvin igen :-) Fick lunch där med, så vi hade det trevligt!
Sen for vi till mamma och hälsade på. Fikade jättegoda muffins som hon hade bakat innan vi kom *mums* Sen var vi ute på en promenad med både vagn och hennes tre hundar, synd bara att det blåste så välldans så att vi kunde inte gå så långt. Hjälpte henne också att installera dom nya tv-kanalerna, för hon är som alla andra i hennes generation inte så teknisk.....
Nu har precis Edvin och vällingflaskan gått och lagt sig för natten och jag skulle tro att han kommer att sova gott även inatt *hoppas*

Ska bara slöa nu framför tvn nu ikväll. Har gjort allt klart hemma som disk och sånt så nu är det min tur att slöa (innan mina situps *skrattar*)

Nej nu ropar soffan efter mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0