Godmorgon!

Inatt har man fått sova ganska bra, inte så bra som Martin igår men det var Lippes fel. Han började skälla klockan halv sex och då vaknade Edvin. Men man ska väl inte klaga ändå. Han vaknade till igår kväll runt tio men efter en ren blöja och lite välling så somnade han om och sov ända till morgonen. Skulle vara roligt att veta hur länge han skulle ha sovit om inte Lippe väckt han...

Fått upp hyllan nu med Edvins fina doppresenter. Det som fattas nu är kort till ramen han fick av morbror Kennet och ett ljus till ljusstaken han fick av mormor  sen är "dop-hyllan" färdig.

image13

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på. Tror att jag ska ringa till Carina och kolla om hon är ledig idag, var ett tag sen vi hälsade på henne. Skulle vara roligt :-)
Måste fara och köpa presenten till Tommy med, ringde runt till bröderna igår så dom ska väl ha satt in pengar på mitt konto nu. Sen är det färdigt också, bara födelsedagskortet kvar att pyssla ihop. Men det är ju inte bara han man måste pyssla ihop ett kort till, både mamma och Martin fyller ju också år.
Nej, måste gå och göra en kopp kaffe och plocka undan lite. Sen ska jag som vanligt ha en date med dammsugaren *skrattar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0