Äntligen fredag!

Tycker att den här veckan har varit så lång och det kanske för att Martin har jobbat varje dag, men nu är det äntligen fredag! Så ikväll ska vi dricka 1-2 glas vin och mysa i tv soffan *härligt* Ikväll går Cinderella man så den ska vi nog se (om vi orkar) har hört att den ska vara bra.

Fick Edvins vår-mössa igår med. Vart supernöjd! Knäppte ett kort på han med den, men det var inte det lättaste när man har en liten kille som inte kan sitta still mer än 5 sekunder och man har en kamera som behöver längre tid än så för att komma igång. Men efter att ha mutat med min mobiltelefon satt han still en liten stund iaf lill-busen där *skratt*

image24
Spana i snyggingen!

Den kommer att passa jätte bra till den gröna pop-jackan han har önskat sig av mormor och gammelmormor. Och så ska ju jag köpa grönrandiga pop-gummistövlar också så i sommar kommer han vara fin :-)

Lyckades shoppa ett par solglasögon med på ica, trodde inte att jag skulle hitta ett par där men det gjorde jag! Så nu kan jag glassa runt i Nils-Gunnar och vara cool *ler*

Var och hälsade på mamma igår och fick träffa Sven för första gången. Känndes lite konstigt först, men han var jätte trevlig så det släppte ganska fort. Situationen är som den är, och som sagt är inte jag på nåns sida utan jag är kompis med alla. Lät som att jag var världens lilla mys-gumma nu, men jag kanske har blivit det på äldre dar ;-) Mamma berättade att lilla Raffe (ena av mammas småhundar) hade svalt en liten näbbmus levande! Fattar inte hur den lilla hunden lyckades med det, men mamma sa att hon skulle försöka rädda den lilla musen och ta bort Raffe därifrån (han for och jagade den ute). Men det resulterade i att Raffe fick jätte bråttom och tog och svalde den. Se Linda vilken liten mördarhund du har.

Jag som är fast i tradera-träsket har börjat röja lite hemma och sälja lite. Man kan samla på streckkoderna från semper-barnmat som jag la ut där (högsta premien är en sulkyvagn) och jag fick jätte bra betalt för dom. La ut 50 poäng (ca 40-50 burkar) och gick 130 kr! Inte klokt va folket betalat för dom. Så nu ska jag snart lägga ut en till "skeppa" med streckkoder.... Annars går mina auktioner ganska trögt.

Nu ska jag snart klä på min lilla bebis och gå ut så han får sova, sitter och drar mig i kläderna nu och säger mamamamama hur sött som hellst! Så jag kan inte igorera han när han ropar på mig :-)

Kommentarer
Postat av: Gudmor

Oj. Raffe är mer lik mig än man kan tro alltså, jag var också ute idag och rätt som det var så hade jag svalt en näbbmus levande. Sådan mamma sådan hund :P Söt Edvin är i sin nya mössa :) Trodde att LINDA skulle bli hans första ord, men jag får skylla mig själv som aldrig är hemma och kan träna med honom. Ha de gott!

2008-02-29 @ 20:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0