Morgonmys

Imorse vaknade lille E inte förens klockan sex. Det var sekunden innan min sambos väckarklocka ringde. Och eftersom vi fått sova så länge så klev även jag upp, för trots att jag är en morgontrött mamma så tycker jag att det är mysigt på morgonen. Att äta frukost med familjen, ha tända ljus och bara vara.

Idag blir det lek utomhus. Detta är första dagen på länge som det inte är kallt. Det betyder att lille E kan sova ute utan att man måste gå och känna på han om han är kall varannan minut. Vi kan gå en sväng med hans älskade bob. Vi behöver inte sitta inne och titta längtande ut, nästan som fångar inne. Nej, idag blir det ute som gäller! Ska fara en sväng till Anders och hjälpa han med några tavlor. Så jag tänkte att vi skulle passa på att gå en promenad på byn. Få se hur mycket man hinner med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0