Mamma är en apa...

Måste berätta en liten roligt sak om hur lille E tycker att mamma och pappa ser ut som
Här i veckan tittade vi på tv då en hårig gorillahona vart synlig i bild. Lille E pekar och utropar:

-Mamma!


Behöver jag berätta hur roligt min sambo tyckte att detta var? Han skrattade och har påpekat detta några gånger. Igår när jag och lille E återigen tittade på tv så visade dom en bild på en stor, tjock flodhäst som dom borstade tänderna på. Lille E pekar och utbrister:

-Pappa!


Behöver jag säga att jag tyckte att det var roligare?


Kommentarer
Postat av: Lina Runesson

Haha... det var ju klockrent!



Brukar läsa din blogg emellanåt, den är underhållande :-)



Hoppas allt är bra där i R-sele?! Kram kram!!

2008-12-01 @ 19:28:42
Postat av: Victoria

Men det blir roligt att få lön sen i alla fall.

2008-12-01 @ 20:37:12
URL: http://victoriagt.blogg.se/
Postat av: Lina igen

Jag har inte bestämt om vi åker till R-sele i helgen. Ev lutar det åt det, då kanske vi ses på byn :-)

2008-12-01 @ 22:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0