Mamma är bäst!

Lille E har kommit in i en ålder då mamma är bäst och vill alltid vara kring mig hemma. Ligger jag och vilar är han inne i sovrummet, sitter jag på toaletten är han också där inne, duschar jag och han inte är inne med mig står han och knackar på dörren. Detta tycker jag som mamma är jätte charmigt. Det är ju klart, min lille prins är ju den bästa som finns och han har ju haft pappa-stadier också. Kanske dom inte varit lika starka som detta, men det har varit såna stunder också. Men jag känner att jag verkligen njuter av detta NU att MAMMA ÄR BÄST. För det kommer en dag då han tycker att mamma är jätte jobbig som bara tjatar om att plocka reda efter sig, bädda sängen, äta upp maten, inte slösa med pengar, att man ska sköta skolan....

Nej, nu till diskning. Förstår inte att det blir så mycket disk efter en middag. Sen ska jag ta tag i att baka. Har skjutit upp detta i flera dagar nu och det går inte längre. Lussebullar bakar inte sig själv har jag märkt. Så det är bara att kavla upp tröjärmarna och börja knåda deg....

Kommentarer
Postat av: sassa

hej , den är köpt i en affär i växjö.

men den ska finnas på mairo.



Kram

2008-12-02 @ 18:36:50
Postat av: nikita

hej , ny tävling i min blogg =)=) var gärna med.

2008-12-02 @ 19:29:26
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Smilla

Låt Edvin vara med och baka, det är jätte kul och vi barn är mycket duktigare än ni kan tro! Fast jag åt mest russin ;-)



Jag har lagt upp en tävling på vår blogg, kika gärna in och vinn lite söta kläder till din prins!

www.metrobloggen.se/smilla

2008-12-03 @ 13:53:47
URL: http://www.metrobloggen.se/smilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0