Kortbeställning

Nu har jag äntligen framkallat korten. Så sen ska jag fara och köpa lite papper, klister, guldpennor och lite annat roligt som jag ska ha för att göra (förhoppningsvis) fina julkort. Skulle ju framkalla dom igår men det bara strulade, datorn räknade ner från 85 hela tiden när jag skulle ladda in korten. Det känndes lättare då att bara stänga av datorn än att försöka kolla efter vad som var fel. Var så stressigt också med en massa trevligt besök och sen julfest. Men som sagt nu är det gjort, och datorn skötte sig expemplariskt!

Kommentarer
Postat av: mikaela

hihi jag känner mig "spammig" nu när jag går omkring och berättar hur fina banners folk har. Men det kan ju inte hjälpas! Din är jättefin! Det känns nästan som att man vore med på kortet.

2008-12-08 @ 16:44:36
URL: http://gwendolenthegood.blogspot.com/
Postat av: Victoria

Ska du till stan nåt innan jul? Vi har paket till Edvin i så fall som du kan hämta.

2008-12-08 @ 19:35:03
URL: http://victoriagt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0