Jag har fått 2 utmärkelser!

Jag har fått 2 stycken utmärkelser av Jenny.
"bloggar om livet som mamma åt E, och hans framsteg. Kul att följa familjen och se lilla E's utveckling för var dag som går."

Tack Jenny!


Denna bloggen byggs och fylls av NÄRHET - närhet i rum,  tid och förhållande!
Dessa bloggarna är osedvanligt charmerande och söta och syftet är att finna och att vara vänner. de är inte upptagna av utmärkelser och själviskhet.
Vårt hopp är när banden på dessa utmärkelser är gjorda, vill ännu fler vänner fortplanta sig.
Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!
Ge denna utmärkelse till åtta bloggare som i sin tur väljer ut åtta bloggare


Regler:
1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den bloggen du fick den ifrån.
3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.


Själv nominerar jag också.
Och det dom bloggar som jag följer dagligen...
Linda
Min käre vän som bor nu alldeles för långt bort från oss. Är också gudmor till lille E.
Ska bli mamma i maj och vi hemma väntar nog nästan lika mycket som hon.
Följer hennes blogg som man inte kan annat än älska!
Lena
En till av mina kära vänner.
Men också mamma till lille Es bästa kompis.
Skriver om självklart sin son, men också lite om shopping och det som hände i övrigt i deras liv.
Karin
Svägerska och mamma till min söte brorson.
Bloggen handlar om det mesta i deras liv som dom lever.
Victoria
Också min svägerska.
Väntar även lille Es 4 kusin!
Malin
En av mina äldsta vänner.
Skriver om sina barn, hundar, hästar, sambo.... Tro om jag glömt någonting?
Maria
En gammal klasskamrat till mig.
Skriver om sin vardag med sin sambo och katterna.
Men också lite dans, inredning och mycket annat skoj!
Pernilla
Har en son som är bara några dagar yngre än lille E.
Bloggen handlar om hennes barn och en massa inredning.
Ketchupmamman
Skriver om sin vardag som mamma ur ett mycket humoristisk synvinkel.
Älskar att läsa denna blogg och få mig ett gott skratt.
Man känner verkligen igen sig flera gånger!



Kommentarer
Postat av: Ketchupmamman

Tack för utmärkelsen! Hinner tyvärr aldrig skicka sådana vidare, utan får nöja mig med att bli glad!

2008-12-28 @ 11:48:02
URL: http://blogg.alltombarn.se/ketchupmamma/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0