En helt vanlig torsdag.

Idag har vi som vanligt i detta hus haft en tidig morgon. Men eftersom lille E somnade så sent igår var det inte alls svårt att få han att vilja lägga sig igen. Efter att han bara sovit småstunfer och många gånger vridit och vänt sig så tyckte han att det var morgon. "Peppe" var som vanligt han ville börja dagen med och en "gunggung" (en clemetin på hans språk). Själv kände jag mig mer död än levande när jag klev upp och gav han frukost klockan sju. Att vakna runt fyra på morgonen och inte få någon riktig sömn efter det är inte alls det min kropp klarar av.

Sen klädde vi på oss och jag skjutsade lille E till församlingshemmet där dagmamma väntade. Dom har varit i kyrkan idag och tittat på "jusus krubban", så nu ser jag fram emot att höra vad lille E tyckte om det.

Annars är det en helt vanlig dag idag. Ska köpa in lite papper och knåpa ihop till julkorten ikväll. Det är ju som sagt dags snart att få dom ivägskickade. Men problemet är att jag har en vision i mitt huvud om HUR korten ska se ut, få se om jag får till dom så jag blir nöjd bara...

Kommentarer
Postat av: nikita

hej , nu har ja startat en ny tävling i min blogg =) såg att du varit med i tidigare tävlingar hos mig.

denna gång är det två presentkort hos Fridolina som lottas ut!

2008-12-11 @ 17:02:16
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0