Dan före doppardan...

Godmorgon!
Tror absolut att alla vitaminer jag trycker i mig hjälper mot tröttheten. Så skönt att vakna och vara pigg fast klockan bara är halv sex...

Imorgon är det julafton och det betyder att det är lite som ska fixas och ordnas hemma. Ska snart på viken och hämta skinkorna som ska griljeras. Kanske jag bakar lite till och ger mig på ett försök till att hitta en gran. Men tror att mest ska vi bara mysa jag och lille E. Gjorde ju det mesta igår...



Lille Es första möte med tomten


Kommentarer
Postat av: Berit

Vilken fantastiskt söt liten kille du har!

Hoppas ni får en riktigt skön jul!

2008-12-23 @ 12:22:39
URL: http://kletskiten.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0