Äntligen fredag!

ÄNTLIGEN fredag igen. Trött som få, men glad ändå att det är två dagar framför mig som man bara kan ha skönt och mysa. Har inte alls sovit många timmar inatt efter att jag gjort julkort halva natten (och är inte ens färdig än) och lille E vaknade halv fem. Zzzzz

Höll sen på att "försova" mig eftersom lille E skulle till dagmamma klockan 8 och jag kom upp ur sängen en halvtimme innan. Så även denna dag började stressigt. Lille E ville dessutom stanna hemma hos mig och inte alls leka med Lovis som han annars älskar. Trodde att det var ett litet ögonblick när jag skulle klä på han som han kände så, men i hallen hos dagmamma så ville han inte alls stanna. Det hör inte alls till det normala. Är det tänder eller har han blivit mammig?

Kommentarer
Postat av: jessica

ja du inte lätt när barnaen vill upp tidigt. Jag ska påminna Hannah jag med. Sätta sig på hennes rum och surra lite skit =) hihih hoppas allt är bra annnars. och att ni oxå får sova om nätterna. Hannah sov i natt iaf. men hon va hemskt trött på kväll så de är nog inte så konstigt. =)

2008-12-12 @ 10:43:35
Postat av: Andaloal

Vad duktig du är som gör julkort-) ag gjorde ifjol men i år vart jag lat :-o

2008-12-12 @ 12:14:37
URL: http://bambinidolce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0