Varför ALLTID jag?

Var på ICA idag för att återigen hämta mitt paket som jag fick avi om den 22/7. Forfarande är det försvunnet! Är det inte typiskt att det är just JAG som råkar ut för sånt här? Känns som att det tom böjar att bli för sent med kjolen jag väntat så länge på. Skulle jag fått den när jag fick avin har jag hunnit använda den flera dagar, men nu känns det som att hösten kommit. Men jag kanske ska vara glad om jag får min kjol överhuvudtaget? Ska iaf kolla imorgon igen om det kommit, men det tror jag inte. Har det inte kommit än så lär det inte komma imorgon heller. Känns som en himla massa resor fram och åter till byn är helt förgäves. Nej, inga fler paket till ICA, hädanefter är det OK som gäller! LESS!!

Är så sugen på ett set med vinterjacka och termobyxa till Edvin som ligget ute på tradera nu. Tro att jag måste lägga in ett bud. Så himla snyggt och perfekt att ha i vinter hemma. Går snart ut så snart ska jag lägga in ett bud *håller tummarna att det blir mitt*

Imorgon är det solle som gäller. Ska använda upp tillgodokvittot som jag har på Allsport. Edvin ska få sig ett litet verktygskit hade jag tänkt. Få se om jag hittar nåt bra, annars hittar jag kanske nåt annat skoj till lille E.
Ska försöka hälsa på mitt gamla jobb med, få se om man hinner med det. Tänkte att man kanske far på morgonen så man hinner med allt, men ska iaf hinna hälsa på Stellan och Vicky, Kennet och Jonna....

Kommentarer
Postat av: Victoria

Japp vi är hemma imorgon. Vi ses då

2008-08-11 @ 17:13:57
URL: http://victoriagt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0