Urkult

Det vart ändå att vi for en sväng till näsåker för att kika på lite folk och äta thaimat!
Träffade inte så många vi kännde, men vi såg en massa roliga människor. Urkult är den mysigaste festival som jag vet. En massa människor som inte är som alla andra, som inte bryr sig. Tänk att kliva upp och ta på sig ett par sunkiga kläder, dra fingrarna genom håret och känna detta är jag. Jag är lite mer den där människan som måsta tvätta håret varje dag, sminka mig och försöka se ut som (missförstå mig rätt) människa (=alla andra).
Såg en lapp på en anslagstavla med där det stod: Näsåker - Gbg. Vi är 2 tjejer som söker skjuts till gbg på söndag. Vi har inga pengar, vi har liftat hit så vi undrar om det är nån som har plats i sin bil. Kännde lite panik när jag läste detta. Hur kan man sätta sig och lifta så många mil för en helg! Kanske är det jag som blivit vuxen, men tänk att lifta till en festival, bo i tält (eller hur dom nu bor) och festa en hel helg. Och så vet dom inte HUR dom ska komma hem dessa 90 mil? Jag tycker verkligen synd om dessa tjejer som inte verkar ha tänkt till alls!
Annars var det lugnt där. Var ju där så tidigt, men vi är ju 2 ansvarsfulla föräldrar och det känns inte som att man vill vara ute sent med barnvagn. Köpte en varmkorv med bröd till Edvin medans vi åt vårrullar och äggnudlar *GOTT*



Jag när jag ska försöka göra mig fin *skratt*


Ikväll blir det tv-mys i soffan. Ska se Adam och Eva. Älskar den filmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0