TröttTröttTrött

Om det finns nåt som heter tröttsjukan så har jag det. Har ingen motivation eller ork att göra nånting. Ett tag så tänkte jag gå en långpromenad eftersom det är ok väder, men orkade inte. Tänkte städa istället, men orkar inte mer än att "fuskstäda". Ändå var det min tur att ha sovmorgon och sov till klockan 8.

Jaja, som ni förstår är det en riktig slöar-dag idag. Inte många knop gjorda. Men jag spanar in Paradise Hotel samtidigt som jag städar. Intrigerna tätnar och det är riktigt roligt att se denna serie som man följde för några år sedan. Det är den första säsongen med Olinda och gändet, den helt klart bästa säsongen.


Nej tillbaka till "fusk-städning" och tv-tittande...

Kommentarer
Postat av: bella

åh paradise hotel är så bra, sitter just nu och väntar på att det ska börja!

Blir mycket tråkigare nu när Martin och Henke åkte, jag gillade dom mest av killarna och såklart Marre! :p

2008-08-11 @ 21:05:59
URL: http://bellalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0