Projekt sovrum

Projekt sovrum är det som gäller nu. Gillar inte att vi inte ha nåt på väggarna, så nu måste jag ta tag i det.
Vill ha en massa saker som foton och sånt som man tycker om. Sen ska jag göra hand- och fotavtryck på Edvin som jag ska rama in och sätta upp. Sen har jag 2 stycker "tavlor" som jag älskar. Den ena är en sångtext som Linda har skrivit till mig (och självklart är det drömmen om Elin som jag fick när jag fyllde 22 år. Den andra är en jätte fin dikt som Maud har skrivit. Dom åker absolut upp på denna "må-bra-vägg".
Sen är det ett absolut MÅSTE att köpa ny sänglampa. Våran är så gammal och ful, vill ha nån fin. Min bokhylla som står på myrdalen ska hämtas hem så jag får lite ordning i garderoben. För just nu står det högar med böcker där inne.
Skulle vilja köpa några gardiner sen också som ska passa in, men det får bli det sista som sker (förutom att möblerna ska målas, men det blir projekt 2009).

Har varit duktig att rensat idag bland mina kläder och skor. Fick ihop 4 fulla påsar med kläder jag inte kan/vill ha. Sen 4 par skor som också ska iväg till röda korset + en vinterjacka. Det är iaf nånting mindre. Man blir vasinnig varje gång man står och kollar på kläder och inte hittar nåt som passar. Varför ska man spara på allt? Man mår ju inte bra av alla saker som ligger och skräpar överallt!


Ut med det gamla - In med det nya





Skulle behöva gå igenom alla barnkläder med. Vad ska jag ha kvar? Vad kan jag ge bort? Vad ska jag sälja? Men det tar jag en annan dag, en annan dag med mera ork. En annan dag då jag mår bättre.....


Kommentarer
Postat av: Godmother

Visst är det skönt att rensa och slänga! Jag hade ett sånt där ryck också, slängde en massa FINA kläder bara för att de var lite för små osv. Så skönt när ALLT i garderoben passar (det lilla som blev kvar) :) FENG SHUI IS THE SHIT BABY :)

2008-08-24 @ 20:02:30
URL: http://c0mmentarius.wordpress.com
Postat av: Godmother

Visst är det skönt att rensa och slänga! Jag hade ett sånt där ryck också, slängde en massa FINA kläder bara för att de var lite för små osv. Så skönt när ALLT i garderoben passar (det lilla som blev kvar) :) FENG SHUI IS THE SHIT BABY :)

2008-08-24 @ 20:02:43
URL: http://c0mmentarius.wordpress.com
Postat av: Godmother

Oj vad jag upprepade mig! Hur gick det till????

2008-08-24 @ 20:03:14
URL: http://c0mmentarius.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0