Öppna dörrar!

Idag när jag stod och diskade så hörde jag hur dörren öppnades och stängdes. Tänkte inte så mycket mer än att det var Martin som gick ut, när jag helt plötsligt HÖR Martins röst -Var det Edvin? Lite förvånad över att Martin låg på soffan kopplade det inte först vad han menade. Men sekunden efter kom jag på att det var EDVIN som öppnat och stängt dörren. Det lilla busfröet har nu kommit p HUR man öppnar en dörr och det betyder med andra ord att vi måste hålla låst....

Har iaf varit jätte duktig idag och storstädat. Tror att det kanske var där mitt dåliga humör bottnade sig i. Hundhår, saftfläckar, smutskläder och leksaker överallt, man kan väl vara annat än glad då? Men nu är det rent och fint igen. Ska slänga in filtarna och kuddfodralen i tvättmaskin, för det känns som att det var alldeles för längesen det hände nu. Så skönt att ha fint igen, känner att i smuts kan man inte må bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0