Nya saker hela tiden!

Det är så roligt att se Edvin lära sig nya saker. Nu vet han vart öra, öga, näsa, mun, fötter och mage är nånstans. Och han tycker att det är lika roligt varje gång när man frågar.
Han härmar allt man gör, idag när jag gick runt och pratade med Linda i telefon så gick jag och plockade lite medans (ett måste varje kväll) så gick han efter mig med en miniräknare som han låtsades vara en telefon. Han gick och pratade på sitt eget lilla  språk i den och var så söt!
Han har upptäckt va roligt det är när han står på våra fötter och vi håller i hans händer samtidigt som vi går.
Han leker så bra med sina leksaker, han älskar att dra runt med sin lilla Lilleskutt-kanin på bilar. Och om han inte får fast denna lille kanin så kommer han och säger samtidigt som han håller i Lilleskutt och nån av bilarna "duta duta" som betyder köra.
När han badar tar han badskummet i händerna och gnider det och sen låtsas han tvätta håret...
Idag kom han också på hur otroligt spännande och roligt det är att snurra runt runt. Det slutade med att han ramlade och gjorde illa läppen så det blödde lite. Men efter lite små grin så skrattade han och snurrade igen.
Tur att han är en tålig liten prins, han grinar sällan när han slår sig. Och slår han sig så han grinar så går det fort över!


Slängpuss!


Det är så mycket mera också som han härmar och det är lika underhållande varje gång. Man kan verkligen inte få nog av att se han fara runt och hitta på nya saker. Helt otrolig va fort allt går!

ÄLSKAR MIN EDVIN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0