Mitt försvunna paket..

ICA ringde mig igår och sa att dom fortfarande inte hade mottagit mitt paket från HM. Avin fick jag den 22/7 och det känns som att jag skulle använt mig less på denna kjol redan om jag överhuvudtaget fått den.
Så idag ringde jag till HM och dom sa att dom fått tillbaka den som outlöst paket! Hur tusan kan det hända när jag väntat på mitt paket så länge? Får tillbaka pengarna iaf och slipper betala straffavgiften för att det är outlöst!? Ska det vara en kompensation? Har ju verkligen sett fram att få ha min kjol, men som sagt så vill jag inte ha den nu när det redan är höst här. Det är bara att säga adjö till denna vita sommarplagg!

Skulle vilja beställa lite höstkläder till Edvin. Jätte mycket fint i HM, men jag måste vänta till lön. Sen ska jag beställa båda koftor till mig och lite leka-kläder till busfröt! Frågan är om jag törs, kommer det att komma fram? *skratt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0