Inbjudan

Idag har Edvin fått sin första inbjudan till barnkalas. Låg i postlådan när jag gick och skulle hämta tidningen. Den 10/8 ska vi äta tårta hos William som fyller 2 år!



Edvins inbjudan till kalas


Men jag vet bara inte VAD jag ska köpa. Håller på att kika runt lite på nätet nu. Som tur är finns det mycket fina kläder till rea. Det är ju bara det att man vill vara säker på att det hinner komma i tid, men å andra sidan så är det ju 2 veckor kvar.

Idag klev jag och Edvin upp klockan 5.30 så man är inte världens piggatse människa nu. Men har haft en chans att ligga och slöa i soffan, så man känner sig lite mer som människa nu. Edvin han ligger ute och snarkar i vagnen, men han har varit vaken sen klockan 5. Typiskt att han ska vakna så tidigt när det är Martins tur att ha sovmorgon *skrattar*


Edvin imorse när han testade mina skor
Så söt!


Funderar idag på att fara till näsåker och kolla läget lite där. Äta lite thaimat och kika på folket som är där. Urkult är ju i helgen, och det är ju mycket folk som lockas dit då. Vet inte riktigt om det händer så mycket där på dagen, men hoppas på god mat iaf *skratt*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0