Ikväll är det party med småbröder!

Idag har jag och Tommy varit duktig och plockat blåbär. Men är fortfarande inte nöjd, jag vill ha mer! Bra med blåbär i år så man måste passa på att plocka. Men måste erkänna att jag blev lite skraj när jag såg björnbajs som dessutom var ganska färskt *huga*
Edvin åt så han blev alldeles blå när vi rensade bären. Han är helt galen i alla bär, när man är ute brukar man ofta hitta han vid svartvinbärsbusken där han står och smaskar *skratt*


Mammas pojke i mammas sko och blåbär runt hela munnen!



Ikväll ska jag ut med mina småbröder. Skoj, va länge sen jag festade med dom så det är verkligen på tiden. Ska på spelmanstämma och lyssna på lite dragspel, äta kålbulle och dricka gott!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hoppas ni hade kul igår! Och att ni inte mår dåligt idag

2008-08-16 @ 10:19:19
URL: http://victoriagt.blogg.se/
Postat av: Theres

hehe sicken liten blå-sötnos, nästan som en smurf :P

2008-08-18 @ 17:11:18
URL: http://theresh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0