Höst och regn...

Nu känns det verkligen att det är höst. Förstår bara inte vart sommaren tog vägen? Känns som att man går och väntar än. Visst att det var en torr sommar, men det var ju inte så många dagar som var sådär sommar-härliga så man var ute och myste. Idag fick jag tom ta på Edvin sin fleecefodrade regnkläder när han ligger ute och sover. Kallt annars för lill-prinsen att ligga och sussa.

Har varit och vattnat blommor hemma hos Tommy och Karin + att jag tog in posten åt dom. Snart har dom ju varit borta en vecka. Men det är säkert skönt för dom att vara i solle hos hennes föräldrar nu när hon gått över. Tycker bara att bebisen ska komma ut snart! Jag längtar ju nästan lika mycket som dom blivande föräldrarna!
Tycker synd om Karin med. Minns hur poppis man vart helt plötsligt när man gått över, alla ringde och frågade dumma frågor som "har du inte klämt ut den än?" och sånt. Som att om man bara kunde göra det inte skulle gjort det? Nej, gå över tiden är det jobbigaste jag gjort i hela mitt liv!

Längtar ju tills jag får snusa på lite bebis!
Kanske man blir lite bebissjuk och måste skaffa sig en till snart? *skratt*




Edvin bara en dag!
Världens finaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0