Äntligen färdig!

Nu har jag gjort klart mina arbeten för denna vecka och skickat iväg dom. Ledig i helgen och nya friska pluggartag nästa vecka! Ska njuta i helgen av att inte göra nånting.. HÄRLIGT!
Skönt att jag tagit tillvara på timmar i veckan som jag haft fri så det var inte så mycket jag behövde göra idag. För när jag kom hem var jag less, sen när jag satt mig ner och skulle plugga ringde Gudrun (chefen på dagis) och sa att tiderna vi bestämt inte fungerade. Nähä! Ringde Martin för att kolla HUR vi skulle göra som. Men vi fick ändra oss och ta 9-14 dagar istället, kanske bättre för Edvin med? Hade hellst vilja haft 7-12 då Martin jobbar eftersom då har han kunnat ta med sig Edvin till dagmamma och jag bara hämtat. Men det blir nog bra ändå. Vägrar byta dagmamma, nu när han trivs så bra där.

Tror att jag bestämt mig för vad jag ska köpa för overall till Edvin. Vill ha en Bamse-overall från lindex. Tycker att den är fin och den är ju i bävernylon så jag tror på den.






Måste fara in på Magnussons nu också och kolla efter ett par höstskor åt Edvin. Dom jag köpte i våras börjar vara alldeles för små (fast jag köpte dom för stor då). Måste också köpa ett fleecefodrat regnset som han kan börja ha snart. Hösten känns som att den är här redan, och nästan inga höstkläder har vi. Mjukisbyxor och långärmat måste jag köpa med. Så jobbigt när man bor i en liten by där utbudet på kläder är näst intill noll. Men tur att det finns internet och framförallt TRADERA *I like*

Nej, kanske fara på byn en sväng och vänta på att Edvin vaknar så man kan fara och hämta han. Saknar min lille prins!
Sen ska vi till Tommy och Karin och hälsa på. Morbror vill ju träffa Edvin innan dom far till stan så dom kommer ju inte att träffas på ett tag nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0