Ute ur spelet!

Då har också timrå åkt ur och det är med en lättnad. Förra året då modo vann sm-guld så var jag en VÄLDIGT kaxig tjej som köpte löpsedlar (som fortfarande bryder våran kontorsvägg), köpte alla tidningar som jag har sparat, och gjorde mig väldigt hörd här hemma att MITT lag vunnit. Visste att om timrå skulle vunnit i år skulle löpsedlarna bytas ut mot nya och Martin skulle reta mig till vansinne. Men nu slipper jag det *ler* Färjestad har också åkt ur och det är linköping-HV71 som gäller och ingen i min bekantskapskrets hejar på dessa lag så det är ganska ok. Så länge inte mitt lag vinner så unnan jag ingen annan jag känner en vinst, dålig förlorare som jag är *ler sockersött*

Edvin är så söt nu på morgonen när man sitter uppe och ser på vakna med the voice, han verkligen älskar musik och sitter och dansar.. SÅ SÖT! Och Linda jag ska skicka en film till dig sen så du får se hur fina dansrörelser han kan :-)

image61
Våran lilla dansare

Idag ska jag bara ta det lugnt. Men ska iaf dammsuga golvet, den stora nackdelen när man har hund på våren. Han lossar hår hela tiden, och man ser när vårsolen lyser in genom fönstret och Lippe ruskar på sig hur det bara yr från pälsen. Så man måste dammsuga varje jäkla dag nu. Och eftersom han har utsett soffan som hans liggplats på natten (han får inte ligga i soffan) när vi har somnat så är det tjockt med hår där med. Men då är den lilla uppladdningsbara dammsugaren som Martin fick när han fyllde år perfekt. Istället för att böka ut den stora så kan man lätt och smidigt bara plocka fram den lilla och det är gjort på ett liten kick!
Ikväll tror jag att jag och Martin ska dricka lite vin och mysa. Vet inte om det går nåt speciellt på tvn, men vi har ganska många filmer hemma som vi inte sett. Jag har upptäckt det att när man får barn så hinner man nästan inte se film. Minns inte riktigt sist när jag såg en film och jag som jämt såg film förut. Ser man på dagen kommer man inte med i handlingen jämt för allt beror på vilket humör Edvin är på. Sen om man ska se efter att han lagt sig så somnar man oftast. Men kanske att man kan lura Martin att se en skräckfilm ikväll? För den kan jag väl inte somna till?

Nej, nu ska jag göra lite nytta!

Kommentarer
Postat av: Gudmor

Oh. Jag väntar redan på filmen! Jag ska få tillbaka 10.000 på skatten iår! Men jag behöver en ny bil, så jag vet ju var de slantarna kommer gå till :( Jag måste också städa här hemma, orkar egentligen inte. Vill spela spel istället! Kanske jag ringer sen... love u all! //L

2008-04-04 @ 14:40:53
Postat av: Gudmor

Förresten. Kanske du kan lära honom några av dina danssteg, typ dom som du snabbt fångade Lennart Jähkel med i Sollefteå *skrattar* :) Men då måste han ju börja gå först... vi får ta det till sommaren :)

2008-04-04 @ 14:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0