Sovmorgon!

Idag har jag och Edvin haft sovmorgon! Så skönt. Edvin vaknade runt 5 så då gick Martin upp och bytte på han + att han gjorde välling, sen sov han till strax innan 8 *härligt* Han har inte sovit så länge sen han var liten bebis, så det känns skönt att han kan än. Men det beror kanske på att han var uppe länge igår?

Jag har hållt på att göra marinaden till tjälknölen nu på morgonen. Så den står nu redo på att köttet ska bli klart, men det tar nog en liten stund till.

Måste dammsuga idag! Vet att jag tjatar om det, men jag är så less på det. Gjorde det inte igår så det är hundhår ÖVERALLT! Inte roligt att vara hundägare denna årstid kan jag lova. Alla Edvins kläder är håriga, barnvagnen blir hårig, det är hår i soffan, i sängen, på mattor, i skåp.... mm mm..... Längtar tills man kan ha han ute mer, men han måste vara inne nu iaf medans Edvin sover eftersom han bara skäller ute. Inte världens roligaste hund en dag då man bara är less och vill vila....

image66
Min städhjälp
image67
Den nya vagnen. Spana in all snö vi fått!
image68
Edvin myser i sin nya vagn

Har nyss kommit in efter en kort promenad så nu sover Edvin sött, och hoppas att han kommer att göra det i 2 timmar till. Kanske att man hinner få lite gjort då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0