Satt mina små frön...

Idag har jag satt mina solrosfrön och purjolök (som jag fick höra av min svärmor att man var tvungen att förplantera) så nu längtar jag tills det kommer upp nånting i krukorna :-) Hade min lilla hjälpreda Edvin med mig och han lyckades förstås slå ut en kruka på golvet så det var bara att dammsuga efter, men det är sånt man får räkna med.

image87
Längtar tills mina rosor ser ut så här!

Har hunnit med en powerwalk med efter att jag nattat ner Edvin. Tog med mig Lippe och gick bort till flygfältet fram och tillbaka så nu har jag uppnåt mitt mål på steg igen *duktiga jag* Sen var det in och diska bort disken efter middan. Jag har insett vilken förändring det blivit med mig sen jag fick barn. Förut sköt jag upp allt, för allt kunde man göra imorgon, nu får man istället ta varje tillfälle i akt att hinna med allt. Edvin styr verkligen min dag, för när han sover, är nöjd eller att Martin är hemma måste jag göra sånt som jag inte kan annars. Och det är så skönt att hinna med så mycket som möjligt så man kan ta det lite lugnt nån gång ibland....

Nej, nu funderar jag på att gå och göra min en kopp te och bara mysa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0