När kommer våren?

Forfarande snöigt ute och det kommer att ta en enighet känns det som innan ALL denna snö hunnit töa bort! Jag som längtade till vår och barmark, men nu känns det som att det är väldigt långt fram i tiden...

image72
Spana in hur min bil ser ut efter att ha stått i 2 dagar

Igår snöade det så mycket så jag kom nästan inte ut med barnvagnen. Pecka skyndade sig ut och skottade en liten väg när han såg hur jag kämpade så jag hade iaf lite lättare att ta mig tillbaka. Men det är inte roligt att behöva pulsa i hur mycket snö som hellst i april.

Jaja, men idag ska jag packa det sista och göra klart maten vi ska ha med oss. Sen blir det jag, Martin och Edvin och fjällen i några dagar. Det ska bli så härligt! Nu var det en evighet sen man var nånstans och gjorde nåt roligt. Så jag har verkligen höga förväntningar på denna helg, och jag vet att vi kommer att ha så roligt!

Nej, nu ska jag ta hand om Edvin som är lite missnöjd och tycker att mamma är jätte tråkig..

Kommentarer
Postat av: Lena

Hoppas ni får det bra i fjälls... :) Det är du värd!
Kram

2008-04-12 @ 09:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0