Min startvecka..

Nu har jag gjort min startvecka i stegdagboken och mitt genomsnitt blev 9869 steg. Men då fick jag ju stegräknaren på onsdag och han då först använda den på torsdag, så det blev ju inte hela veckan. Så jag är riktigt nöjd :-)

Har varit ute på en rask promenad i en halvtimme nu på kvällen. Tyckte inte att jag gått så mycket som jag borde idag. Gick iof upp till mormor, men eftersom det regnade åkte jag med Martin hem. Men det är ganska skönt att gå utan barnvagn ibland med, tänkte att jag ska försöka komma ut en halvtimme varje kväll för att träna bort "fläsket". Lite missnöjd ikväll vart jag eftersom mina ben är lite överansträngda så jag inte kunde gå powerwalk men det tar jag igen en annan dag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0