Edvins riddarborg

Jag har pysslat ihop en riddarborg åt Edvin som han ska ha till en koja. Vi har ett hörn där han har suttit mycket och lekt, så vi kom på att vi skulle göra en koja där, kom på när vi fick hem vagnen att kartongen till den var en perfekt koja. Sen har bara idéerna flödat, men är faktiskt nöjd med resultatet. Men det tog en himla tid att få den klar, höll på till klockan 2 inatt! Men det var så svårt att få ett bra kort på den...

image77
Edvins borg

Vart ingen gympa igår, började med att jag hade en hemsk huvudvärk som inte ville ge med sig. Tog 2 alvedon, men det känndes inte bättre. Ringde till Lena och sa att jag inte visste om jag kunde fara eller inte, vi kom överens om att jag skulle ringa upp efter en timme och säga om den hade släppt eller inte. När Martin kom hem fick jag en chans att vila lite, och då släppte det. Ringde till Lena, men då hade hon börjat med middan redan så vi skippar denna vecka också *skrattar*

Men idag ska vi ta nya friska tag och gå upp på byn, en promenad som tar ganska bra eftersom det är enorma backar både till och från byn. Men då får magen jobba lite (kan behövas). Sen ska vi på sockerbagaren och äta lunch, funderar starkt på att äta bakad potatis. Sist Lena åt det såg det så gott ut!

Nej, eftersom jag fick ha sovmorgon idag, så måste jag gå och äta lite frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0