Äntligen helg!

Fast man är mammaledig och är hemma hela veckorna så är det nåt visst med helger. Man kan ta det mer lugnt, och kompisar som jobbar är ledig så man har en möjlighet att hinna hälsa på. Funderar kanske på att fara och hälsa på mamma imorgon? Skulle varit till mormor med och hämtat klossarna till Edvin...

Förstår inte att ALLT jag vill ha ska vara så dyrt! Skulle vilja ha ett namnsmycke med Edvins namn på. Eftersom förlovningsringen är gult guld, så skulle jag vilja ha ett halsband som matchar. Kollade runt på nätet och hittade ett jätte fint och alldeles för dyrt! Måste söka efter en annan sida där det är lite billigare + att jag har nog bara råd med ett i silver...
image85

Edvin har nu kommit på hur roligt det är att gå med lära-gå-vagnen och han går fram och tillbaka i hallen hela tiden. Men än har han inte kommit på hur man svänger så han står snällt och väntar tills man vänder den åt han. Tror inte att det är långt bort nu förens han försöker gå. Ibland försöker han också ställa sig upp mitt på golvet och han ser så rolig ut när han står på alla fyra med rumpan rakt upp i vädret *skrattar*
Idag också stod han på huk ett tag, men efter ett tag vart det så vingligt så att han satt sig ner. Han är så duktig våran lilla sötis!

Igår var jag jätte duktig och gick över 15000 steg! Gick först en promenad på morgonen, sen var vi bjuden på mat av mina svärföräldrar så jag promenarade dit. En promenad på ca 4 km. Ställde mig på vågen i morse och såg med min förtjusning att jag gått ner 1 kg sen igår.... nu har ju inte vi världens mest pålitligaste våg, men denna gång tror jag verkligen på den. Så nu törs jag inte ställa mig på den på ett tag, för vi har våra duster den och jag ibland *blinkar*

Ikväll blir det nog lugnt. Som vanligt måste man se talang, tycker att det är ett riktigt underhållande program. Och så måste jag vika lite servetter så jag hinner klart innan lilla Axels dop :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0