Vart är våren?

När jag vaknade i morse och drog upp rullgardinen vart jag så glad när jag såg att det var soligt ute! Och som så många andra börjar man att planera dagen, att jag skulle ta en lånpromenad upp på byn, kratta, fixa ordning i grönsakslandet (ta bort rötter och sånt), och köpa blommor att plantera ut (gjorde aldrig det igår) och det bästa UTE OCH LEKA MED EDVIN! Nu när jag skulle gå morgonpromenaden så var det svinkallt! Skulle behövt både mössa och vantar, och det värsta av allt var att det började att snöa några flingor! Vart har våren tagit vägen? Hoppas på att det kanske blir bättre längra fram på dagen, men det känns som att det kommer att fortsätta blåsa iskalla vindar ett tag till.... TRÅKIGT!

Jag är en som följer Linda Rosings blogg. Tycker att hon är en ganska underhållande människa, och hon blottar verkligen sitt liv. Kanske är det för att man är en mammaledig tjej som det inte händer så mycket i sitt liv som man gottar sig i andras privatliv (jag följer många andra bloggar med). Men idag tycker jag faktiskt lite synd om henne, Fadde har ju fått sin dom och det vart 1år och 4 års fängelse. Men om man tänker lite längre så var det ett bra straff, tycker inte att man ska fiffla med skatter och sånt, för såna som jag tex som är ärlig och betalar skatt slår det ju tillbaka till...

Nej, men kanske ska hoppa in i duschen och värma sig efter denna iskalla promenad....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0