2008

Sista dagen på året. Känns som tiden går otroligt fort.
Vad har hänt detta år? Nu tänkte jag ett tag göra en sån fin året-som-varit-inlägg men tid och ork finns inte. Tänkte att jag kanske kan dra lite kortfattat...

Lille E fyllde ett år i maj. Han har lärt sig allt från att sätta sig upp själv till att kunna springa och hoppa. Pratar gör han hela tiden, det är sällan han är tyst. Men det är så fruktansvärt roligt med ett pratigt barn, man sitter med ett stort leende när han pratar. Han har också börjat hos dagmamma, vilket var för mig ett stort steg. Det går kanonbra och han har hittat sin "första kärlek" där lilla Lovis som är lika gammal.

Jag och sambon Jag och sambon har firat 3 år. Det har också firat 2 år som förlovade. Husköp har vi varit inne på och även varit och tittat på några. Men även om vi varit lite intresserad så har det inte blivit något av det. Men jag tror att det är lika bra, husen vi tittat på var inte "för oss". Kanske 2009 har bättre tur med sig på den fronten? Jag började skolan igen och är klar nästa år. Kommer att kännas skönt att kunna söka jobb med en utbildning. Sambon har byggt en jätte fin bastu-tunna. Jag är riktigt imponerad och vi ska också basta i den ikväll! En anna sak som kanske ska nämnas är ju att det är ju också detta år som jag började blogga...

Familjen Den 29 augusti så föddes min brorson, lille Albin. Men även en till brorson är på väg, det är min storebror Stellan och hans Vicky som väntar liten som är beräknad i april. Känns stort att våran familje förökar sig! Mamma flyttade till eget hus. Min gamla hund blev överkörd och nu istället springer i hundhimlen. Mormor har hunnit fylla 94 år, vilket också är en såndär stor sak. Tänk att bli så gammal och ändå vara som en liten tuff tant! Mina "stora" brorsbarn har fyllt 7 och 4 år. Patrick har börjat skolan och är verkligen stora killen nu bland barnen.

Annat som också bör nämnas Min gamla vän Linda som också är gudmor till lille E, väntar barn även hon. Lille Es bästa vän Axel fyllde ett år nu i november, han är inte "lill-killen" längre. Nu går han för fullt och är samma fulla fart på som vanligt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0