Regn?

Eftersom det ska vara sol imorgon enligt väderkartan så tog jag och hängde ut en tvätt ikväll. Lille E följde med ut (självklart är han vaken än efter att tagit sin middagsvila lite för sent...) för att leka med sin nya grävmaskin. När jag var färdig och var på väg in...

Lille E: Jegn! (pekar mot himeln)
Jag: Inte blir det regn Edvin...
Lille E: Jegn! (pekar fortfarande uppåt)
Jag: Nej, det blir inge regn så kläderna får hänga ute...
Lille E: Inte hänga kläder ute!

Så nu håller jag tummarna för att min son inte är någon liten "spågubbe" och att det blir sol imorgon som är lovat...

Kommentarer
Postat av: Hanna

fan va scary OM det kommer regn... =/ måste kika in imån bitti och hoppas på en uppdatering! ^^

2009-05-23 @ 22:04:47
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/
Postat av: Karin (Albins mamma)

Ja tack själv, jag hoppas att han gillade presenterna och att han kan ha kläderna :)



Ja hoppas går ju alltid, men jag har stor tvivel ;) Ha en bra kväll så ses vi nog imorgon.



KRAM!

2009-05-23 @ 22:08:16
URL: http://albinsmoder.blogg.se/
Postat av: Carolina

Sv: Nej, vi hade inte såna hälsnings-lappar till Oliver, men jag ångrar att vi inte hade det - till honom hade vi bara en gästbok som folk fick skriva i vilket resulterade i att de flesta då hoppade över det :( Det här var mycket bättre! kram

2009-05-23 @ 22:36:07
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0