Måndag igen...

TACK för alla fina gratulationer lille E fått! Så roligt att logga in och se alla kommentarer...ni är så fina allihopa!

Känner att jag inte alls han med att läsa era bloggar eller svara på så många komentarer igår. Eftersom vi hade firat liten dagen innan plus igår på morgon for jag och sambon till huset istället medan "mobbo" med familj var barnvakt till lille E. I huset tog vi ner den sista hage som fanns uppe. Och det var ett litet projekt i sig eftersom den gick ner i nipan, över en bäck plus att den växt fast i marken. Men nu är den borta och våra framtida djur behöver inte skada sig på den. Sen när jag kom hem så var det middag, disk och tvätt som väntade. När jag sen skulle sitta vid datorn var inte alls liten lika road av det, så det blev att roa han istället...tills han kom på strax innan tio att han ville sova så det var bara att lägga han i sängen och pussa han godnatt så somnade han som en prins!

Idag började dagen med en skön sovmorgon. Liten var snäll och lät mig sova till efter klockan nio medan han lekte med sina nya leksaker och tittade på barntv. Så nu ska jag bara göra lite lunch sen ska vi vidare till huset där lite jobb väntar.

Vad ska ni hitta på idag?


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad skönt att ni fick lite gjort vid kråkslottet också. Ska bli så skoj att följa erat lilla projekt. :o)



Idag blir det lugnt för våran del. Ludwig är fortfarande inte helt okej. han har varit någorlunda pigg på morgonen här men han sover fortfarande mest hela dagarna. Jag ska passa på att få gjort lite av allt som man måste hinna med här hemma med. :o)



Ha en fin dag!

Kram

2009-05-25 @ 11:56:16
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: SoffiZ- Oliwers mamma

Vi ska åka och ta en glass i solen, sen till banken och sen blir det 25års fest=)

2009-05-25 @ 11:56:30
URL: http://soffiz.blogg.se/
Postat av: Emma

Man kan inte alltid ha tid och ibland finns de viktigare saker i verkligheten än en blogg. Så jag förstår helt :) Plus huset är ju lite roligare än att sitta vid en dator och bara läsa om en annans gnäll ;)



Du får fota mer och visa hur de går för er :)

2009-05-25 @ 12:34:25
URL: http://niiilsson.blogg.se/
Postat av: Maria

Grattis i efterskott E, har inte haft tid att sitta vid datorn så mycket.

Vad duktig han är på att prata ;).



Ha en finfin dag.

2009-05-25 @ 15:07:30
URL: http://selmasmamma.blogg.se/
Postat av: Frida

Vilken underbart barn du har som låter dig sova såååå länge..

Puss<3

2009-05-25 @ 19:56:14
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0