Godmorgon!

Då var det skoldag igen. Jag och lille E klev upp klockan fem imorse och tittade på "Dora" innan jag hoppade in i duschen. Jag älskar att kliva upp tidigt när jag ska iväg, fast jag är morgontrött. Så himla skönt när man bara kan ta det lugnt innan man ska iväg. Har till och med hunnit göra en inpackning på håret.

Nu ska jag njuta av en kopp kaffe och klä på liten innan jag ska skjutsa han till dagmamma. Sen blir det skolbänken som väntar. Social psykiatri är jätte intressant, men eftersom man inte kan något kring det så blir det väldigt mycket att ta in...

Vad ska ni hitta på denna tisdag?

Kommentarer
Postat av: jossan

hoppas du får en härlig dag :) själv ska jag sitta och pyssla lite med blogg och andra saker idag.

kramar

2009-03-10 @ 11:17:25
URL: http://littlepinksecrets.blogg.se/
Postat av: Anna

ååh 5, det är natt i min värld. tills 7.30-8 tiden iallafall :-D

2009-03-10 @ 20:18:26
URL: http://bambinidolce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0