Idag måndag är jag glad för...

Jag tänkte fortsätta med måndagslistan som jag blivit inspirerad att göra från Jennyn. Och idag Måndag är jag glad för...

♥ Att jag har tre veckor kvar på semester.
♥ Att det går sakta men säkert framåt med vårat hus.
♥ Att vi hade det jätte bra på våran lilla semestertripp.
♥ Att lunch och disk är undanstökat redan.
♥ Att jag ikväll har planerat in en liten myskväll i tvsoffan framför en film.
♥ Och det bästa av allt är att hela lilla familjen är lediga tillsammans!

Tycker om denna lilla lista. Den gör att man kommer på alla små ljusglimtar som man både har bakom sig och framför sig!


Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken bra lista:)!

2009-07-20 @ 13:40:23
URL: http://selmasmamma.blogg.se/
Postat av: CiliaH

Håller med om att den är lysande listan, så det får bli en i Ugglehuset med idag:)



Skön kommentar om ögonbrynen hihi



Kram

2009-07-20 @ 14:42:03
URL: http://ugglehuset.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0